Nyhetsarkiv:


Nyttig informasjon vedrørende tiltak og endringer forårsaket av Koronaviruset

Vi har mange som tar kontakt med oss i disse dager med spørsmål vedr. permittering, krisepakken fra staten, hjemmekontor, rettigheter osv. Det er mye å forholde seg til og regelverket endrer seg raskt. I den fasen vi nå befinner oss i handler det mye om å skaffe seg en oversikt og gjennomføre nødvendige tiltak. SISTE […]

Oppdatering – Korona-tiltak i Revisjonskompaniet Midt-Norge AS

Som tiltak for å hindre spredning av korona-viruset blant våre kunder og besluttet vi at alle ansatte fra fredag 13. mars skulle ha hjemmekontor. Vi har gjennomført tiltak som gjør oss i stand til å levere alle våre tjenester hjemmefra på en god og effektiv måte. Kontoret vil være stengt, men sentralbord og e-post vil […]

Korona-tiltak i Revisjonskompaniet Midt-Norge AS

Som tiltak for å hindre spredning av korona-viruset blant våre kunder og ansatte har vi besluttet at alle ansatte fra fredag 13. mars skal ha hjemmekontor. Vi har gjennomført tiltak som gjør oss i stand til å levere alle våre tjenester hjemmefra på en god og effektiv måte. Kontoret vil være stengt, men sentralbord og […]

Ny skattemelding i 2020

De fleste lønnsmottakere og pensjonister får en helt ny skattemelding i 2020. En viktig endring er at ikke alle kommer til å motta skattemeldingen samtidig. Den nye skattemeldingen gjør det enklere å sjekke opplysninger. Det blir også lettere å fylle ut informasjon. Vil du vite mer om den nye skattemeldingen kan vi anbefale en artikkel […]

Årsoppgjøret 2019

Vi er godt i gang med årsoppgjøret for regnskapsåret 2019, og er inne i en hektisk tid frem mot sommeren. Selv om dette er en hektisk periode håper vi dere ikke nøler med å ta kontakt med oss hvis dere har noen spørsmål. Er dere interessert i relevant informasjon om regnskaps og skattemessige spørsmål vedrørende […]

Mobilt Bedriftsnett

Vi gikk over til Mobilt Bedriftsnett for telefoni fra mandag 06.01.2020. Hovednummeret vårt ble beholdt og er som før: 73 84 45 00 Mobilt Bedriftsnett gjør det mulig for alle ansatte å besvare innkommende anrop, der de er. Med sentralbordet på mobilen er alle lettere tilgjengelig for våre kunder og vi unngår dermed tapte anrop.

Endringer i direkte telefonnummer

Interne faste nummer fases ut og er erstattet av direkte mobiltelefonnummer fra mandag 06.01.2020. I bedriftens åpningstid settes samtaler videre slik at kunden raskt kommer frem til rett person eller avdeling. Utenfor bedriftens åpningstid møtes kunden av en talemelding som informerer om åpningstider og kontaktpersoner når bedriften er stengt.